Sayfalar

4/05/2008

laylay looom

bu güzelleri ne zamandır bloguma misafir etmek istiyordum da, kısmet bugüneymiş. evet, farkındayım bir süredir yazı yazmıyorum, kafama kakılmasına gerek yok (kendi kendime kakıyorum, sanılmasın ki takipçim çok ve yazmadığım için sitem mailleri aldım, peeh yok yahu, nerdee...) olay sadece ve sadece kronik tembelliğimden kaynaklanıyor.

buradan pek muhterem seramik öğretmenim gizem'e hürmetlerimi yolluyorum, aklımda pano/kukla/pop-up books/paper dolls konuları fıldır fıldır dönüyor ve elbet bunları karıştırıp istediğiniz şekilde bir iş yumurtlayacağım, her ne kadar şu an çizime geçmemiş olsam da.

ama bugünkü konumuz şu resimdeki çıtır çerezler. kendileri benim 2 gevrek yeğenim olurlar, isimleri de derin ve aref. isimleri hakkında dalga geçeni çizerim o yüzden hiç ağzınızı açmayın.

bu fotoğraf biraz eski, eski derken birkaç ay öncesinin, zira aref o yatan-uyuyan masum bey görünüşünden çıkmış durumda artık, her yöne itinayla ve şaşırtıcı bir hızla el atan ama gülümsemesiyle ortalığı yumuşatma taktiğini şimdiden kullanan, geleceğin "hırt" adayı oldu. hey dedesi, yukardan kahkahanı atabilirsin, "hırt"lık senden başkasından geçmiş olamaz.

derinciğim ise inadı tuttuğunda insanı çileden çıkarsa da, her daim şaşırtmaya, güldürmeye ve coşturmaya muktedir "genç bayan" ! (yerim onun genç bayanlığını)

bugün çok fazla bir şey yazmayacağım onlar hakkında, sadece mankenleri tanıtım maiyetindeydi bu satırlar :P maceralar gelecek sayılarımızda, bakkalınızdan itinayla istemeyi unutmayın.

Hiç yorum yok: