Sayfalar

4/29/2008

hür doğdum, hür yaşarım:


ideefixe'yi dolaşıyordum, yeni bir koli sipariş vermek için; orada rastladım ajda pekkan kitabına: hür doğdum, hür yaşarım. başlığım bu olsun bugün de dedim.

başlıkla uğraşırken yazacağımı unuttum o da ayrı bir mesele.

hah, hatırladım. insanlara neden genelde geceleri basar hülasalar? ben ve benim çevremdekilere genelde gece basıyor en azından. öyle bir darlanma hasıl gösteriyor ki anlatamam, film seyretmeye kalkışıp 15 dk sonra vazgeçmeler, kitap okumaya kalkışıp bir kelimeyi 5 kere okuyup yine de anlamlandıramamalar, müzik dinlemeye girişip 5 cd deneyip pes etmeler... ve bilimum başka denemeler. nedir bu allah aşkına? nedir bizim sıkıntımız? ya da sıkıntısızlığımız mı demeliyim?

son zamanlardaki favorim replikas. "avaz" albümleri bana o kadar iyi geliyor ki anlatamam, anlatmamı beklemeyin,anlatamam diyorum. sadece gece basan hülasalarıma tam da ilaç olan müzik diyeceğim. şarkı sözleri belki de herkese manalı gelmeyebilir, bana ise bilhassa anlamlı geliyor. seviyorum işte replikası.

replikas'ı da geçtik, gelelim beat edebiyatı, beat modası, beatniklere. evet, bu konu da her daim ilgimi çeken bir konudur. punk akımını etkileyen bir akım olup, punk kadar ilgimi cezbeden bir alandır beat, beatnikler. ne yazıkki türkçe kaynak çok zengin değil, tamam gittikçe çoğalıyor ama yine de bana yeterli gelmiyor. ha, hepsini takır takır okudum mu da konuşuyorum, okumadım henüz ama elbet okuyacağım sayın blogumun takipçileri. buradan elif arkadaşıma özlem bulutları yolluyorum. onun gibi ingilizceden zehir gibi okuyabilmeyi çok isterdim ama ben onun kadar dillere yatkın değilim. elif seni gerçekten çok özledim bu arada, burnumda tütüyorsun.

şimdi bir de yaptığım son kolajımı yapıştırayım ve bugünkü gevezeliğimi bitireyim.
pekala, kabul ediyorum sedef, senin son yaptığın 2 kolaj kadar güzel olmadı. ama ne yapayım senin terkedilme avantajın!!! vardı. acılarla döşedin o kolajları :p
neyse, güzel bir takım dergiler bulabilirsek, daha içime sinen kolajlar yapıştırma şansım olacak. bana iyi şanslar dileyin lütfen.

Hiç yorum yok: