Sayfalar

6/12/2009

urla'dan canlı yayın

evet, ben koca bir tembelim. bunu gayet kabul ederekten başlıyorum olaya. olay da blogumun yeniden kullanıma açılması. size kokteyl düzenlemek isterdim, şöyle "serin içecekler"!!! ve değişik mezelerle donanmış bir şekilde ama artık bu her zamanki saçma yazımla idare edeceksiniz.

bu zamana kadar ne yaptın! derseniz, kayda değer en büyük çalışma candan'cığımın atölyesine devam etmek ve sedef-candan ile birlikte saçma sapan işler cemiyetini kurmak oldu. haldır haldır çalıştığım sanılmasın tabiki, öyle bişiy olsa, "bindik bir alamete, gidiyoruz kıyamete" durumu söz konusu olur. ben sizi tedirgin etmemek için tembelliğimden ödün vermiyorum, merak etmeyiniz...

yazmak istediğim tonla şey var aslında ama bulaşık yıkamam lazım. artık devamını sonra getiririm. ama en azından re-opening yaptım, bu da bişiydir. kendimi ödüllendiriyim de accık dinleneyim...

sevgiler, saygılar

1 yorum:

Unknown dedi ki...

"yazmak istediğim tonla şey var aslında ama bulaşık yıkamam lazım. "

ahahahaha! Bu duyguyu az çok sezdiğimi düşünüyorum!