Sayfalar

1/01/2008

yaptım işte sonunda ilk kuklamı yaptım:
yanda gördüğünüz üzre isabel tamamlandı. isim annesi de sedef oldu, sağolsun. şimdi, kabul ediyorum ki bazı hataları var, bazı kısımları da istediğim gibi olmadı, yüzü mesela, tam istediğim ifade olmadı ama ama burada ilk çalışma olmasına dikkat çekiyorum. lütfen lütfen. ilk kez bir kukla oymaya kalkın da bakayım siz nasıl yapıyorsunuz. o kadar da kolay değil yani, rica ederim. kukla ustalarına buradan saygılarımı ve hürmetlerimi yolluyorum.
hey neyse, yine de isabel gözümün bebeği durumunda haliyle, ilk bebek olma ünvanıyla.
bu arada bu kukla mahlukatlarını, kukla milletini oynatmak da ayrı bir maharet ve çalışma gerektiriyormuş, onu da buradan açıkça söyleyeyim. o kadar ipi ve de uzvu idare etmek pek de kolay değil pek sayın okuyucular. ayağınızı denk alın yani, ben oynatırım ne var diye ortalara çıkmayın.
işte böyle, kısaca bir tanıtımını yapayım dedim pek sevgili marionettemin, isabelimin. lütfen sevgiyle yaklaşın kendisine, bakmayın ukala, küçümser şekilde duran dudaklarına, içinde kırılgan bir bebektir o. annesi benim iyi biliyorum.
umarım umarım en yakın zamanda yanına kardeşler gelecek, hatta bir adet de sevgili olursa iyi olur, belki dudakları biraz gevşer, kızcağız yalnız ne de olsa.
tebrikleri kabul ediyorum, teşekkürler teşekkürler, bil mukabele, vesaire vesaire...

Hiç yorum yok: