Sayfalar

1/05/2008

fiona apple hayranıysam...
evet,bunu burada açıkça itiraf etmenin vakti, zamanı geldi. ben fiona apple isimli hatuna gizliden gizliye, ne gizlisi artık alenen itiraf ettim, hayranım. sesi gerçekten çok çok hoşuma gidiyor. kabul etmek gerekir ki çok hoş bir bayan. şarkılarını da dinlemeyi pek seviyorum. of, çok kuru bir itirafname oldu bu, bana yakışmadı, ama kadını dinlerken nutkum tutuluyor, kelimelerim aklımdan uçup gidiyor. amanın aşk itirafı gibi oldu ama değil tabii ki de :)
şimdik; aşağıdaki şarkısı var ki, varkiii, nedense bayılıyorum bu şarkıya, hem sözleri çok hoşuma gidiyor, hem de garip bir şarkı aslında, rock diyemezsin türüne, ama klasik de diyemezsin. piyano seven biri olduğum için ekstra cezbediyor beni. şarkıyı da kadın gibi tarif ettim ya, bravo bana, cezbeden şarkı nasıl olur, oluyormuş meğer. neyse bir de garip durma noktaları var, hoşuma gidiyor bunlar da. bu tip bi duruşlar bjork'un de bi şarkısında var, hatırlarsam onu da eklerim bir ara artık. neyse ben susayım da kadını rahat rahat izleyin, dinleyin, vs vs.....

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Taparım...

Hatta, "Carrion" parçasını böyle Parlament Gecesi Sineması jeneriklerindeki gibi ortamlardan birinde; Kopkoyu gecede, dışarıda palmiye ve ışıklandırılmış bir havuz, yerden tavana pencerelerin olduğu geniş, ferah ve bomboş bir otel salonunda, loş ışıklandırmada ve ben salonun ortasındaki akşam yemeği, şarap ve mumun olduğu tek bir masanın başında otururken, o da salonun bir diğer ucundaki piyanonun başında bu parçayı sadece bana söylerken hayal ettiğim fantazilerim vardır.

Madem videolardan gidiyoruz, ben de şunu eklemek istedim fakat senin yorum bölgen buna izin vermedi >:\ ben de bağlantısını veriyorum:

Fiona Apple - Sleep to dream


Ayrıca klipleri müthiş olan,
şu
ve özellikle
bunu
da şiddetle öneriyorum...