Sayfalar

11/11/2007



bu blog işine alışmam zaman alacak sanırım, resim koyup sonra silmeye çalıştığım için yazma denemelerim hep güme gidiyor. zaten tembellik krizlerim geçince, ki bu nadir oluyor,bloga yazma girişiminde bulunuyorum, onda da teknik sorunlarla karşılaşınca hemencik kaçma yolunu seçiyorum, ne kadar kolay değilmi :)

hey neyse, yaptığım son iki kolajı sergilemek istedim. sergilemek derken burası işte, başka bi yerlere filan gönderip de havalara gireceğim yok tabiiki, amatörce takılıyorum çünkü.


kolaj yapmayı çok çok seviyorum ama spontan çalışmayı sevdiğim için her zaman bir şeyler çıkmıyor.
yaptıklarımı, daha doğrusu ilham!!! gelince yapacaklarımı naçizane blogumda sergilemeye devam edeceğim. bu blog işi aslında güzel,tam anlamıyla bana ait olduğu için ne istersem ve ne zaman istersem sergileme hakkım var. bakanlar bunlarla idare etmek zorunda, bakan da yoktur ya :)
kendi kendimi ağırlarım ben de, ne var yani

Hiç yorum yok: