Sayfalar

11/09/2013

uzun bir aradan sonra merhaba...

hayat bazen çok durağanlaşıyorsa da gün geliyor birden dinamikleşiyor da. en son yazımdan sonra yeni bir eve taşındım, ve bu sene eylülde de yeni bir işe başladım. evet, artık kadıköy ramda çalışmıyorum, artık ihsan sungu ilkokulunda rehber öğretmenlik yapıyorum ve pek memnunum. hareketli, bazen hengameli, ama pek eğlenceli bir işim oldu.

iş değiştirme ile kendi kendime silkinme girişimlerine başladım, henüz istediğim şekle giremedim, istediğim kadar çalışkan olabilirmiyim bilmiyorum ama en azından yeniden başlangıç yaptım. keçe ve tutkal işlerine girişmiş durumdayım.



perge usulü şans ve bereket muskaları ilk denemeler karşınızda…







bir tanesi huzurlarınızda efenim... bir kaç aşamasını fotoğraflamayı hatırlayıp buraya ekleyebildim :)

Hiç yorum yok: